Antnäs

Har städat hela morgonen och förmiddagen, kört tvättmaskinen för fullt, diskat, damtorkar och till och med organiserat om i johans köksskåp, där gjorde jag en rolig upptäckt ! Hittade ett häfte som har tillhört en av johans föredettingar. Nyfiken som jag är började jag läsa i detta häfte där de stod

"jag har vigt mitt liv åt detta, blablabla, jag vill dö,blablabla, vill vara mammas prinsessa,blablabla, längtar hem, blablabla, jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv jag hatar mig själv.....osv

Skrattade så jag grät! Var johan en sådan dålig pojkvän?? Eller var tjejen psyk?? Lutar nog åt att tjejen var psyk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0