inte länge kvar

Jag tror inte att jag riktigt har förstått hur fort tiden har gått, sista terminen på gymnasiet nu, herre jävlar! Tiden kommer bara flyga iväg, de är ju trots allt, sportlov,påsklov och en turkietresa som ska hinnas med innan studenten! i alla fall så har jag idag beställt en klänning som jag eventuellt ska ha på studenten, den kom ganska nyss upp på bubbleroom så jag är Övertygad om att ingen i min klass redan har beställt den! och nu får ni låta bli för jag var först ;D det är inte riktigt en sån som jag vill ha, vill egentligen ha en axalbandslös, denna klänning är i fall jag inte hittar någon annan ! en räddare i nöden kan man säga ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0