tummen upp !

Ett stort plus med att jobba på Max är att man får göra sitt schema själv ! Jajamensan du gör de själv, bestämmer vilka tider och dagar du vill jobba. Du bestämmer även själv hur mkt du vill jobba. Jag brukar inte lägga några pass på skoldagar bara på helger, och nu såg jag att jag har planerat in 5 helgers jobb i rad ! har ingen aning om hur jag tänkte när jag gjorde mitt schema, men massa jobb betyder massa pengar. Dessa pengar kan jag sedan sprätta upp utan att tänka på hur mkt det finns på kontot, jag behöver inte snåla med de lilla studiebidraget jag får varje månad. Jag har jobbat på max sedan i 1an. Visst har man missat några fester, man har även kommit bakis till jobbet och velat dö. Man har hatat norrmännen som kommer på sommaren och man har velat ligga på stranden istället för att jobba. Men kära vänner mitt jobb har gjort det möjligt att göra massa roliga saker   tex en shopping helg i sthlm, köpte en ny dator, en resa till Gran canaria ska även till turkland med klassen. Mitt jobb har inte bara gett mig pengar, jag har lärt känna mina underbara kollegor och fått riktigt mycket erfarenheter som jag säkert kommer ha användning av i andra jobb.

Detta blev ett långt inlägg, hatar att läsa andras långa inlägg ! Men de jag vill säga med detta är "Skaffa er ett extra jobb" Ni kommer inte ångra er varje månad när lönen kommer in :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

nice

2010-02-19 @ 19:45:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0