Jag vet att jag är slö

"Johan jag är sååå bakis, kan jag inte få frukost på sängen ??" Nu ligger jag och väntar på frukosten + att jag mår toppen ;) gårkvällen var fantastisk kul ! Började med att glida lite bil, sen begav vi oss till björx, den första festen var inte så rolig, men va fan de blir vad man gör de till. Den andra festen var mkt roligare, där var de både gamla och nya ansikten ! När den tog slut så bestämde vi oss för att försöka ta oss in på allstar ! de är ju 20+ där, men de var inga problem, tur att man är snygg ;) När allstar stängde så kom mamsi och hämtade oss =) fyllesvin som man var så började jag å johan små bråka på skoj, de slutade med att vi hällde ett stort vattenglas över varandra ! vi somnade som "ovänner" men när jag vaknade så låg vi ändå så nära varandra som de bara går haha =)

Ikväll ska vi på middag hos Johans Papi ! hoppas att de blir nånting riktigt mumsigt , men egentligen är jag bara sugen på en burgare =) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0