---

ALLA MÅSTE GÖRA TESTET INNAN JUNI ÄR SLUT.... men vad händer annars ?? bara en fråga

OM DIG...
1. Namn - Jenny Gustavsson
2. Bor - luulää
3. Syskon -  2
4. Ålder - 18
5 Ögonfärg -  brownie
6. Längd - 161 härliga långa cm
7. Skostorlek - 36/37
8. Höger eller vänsterhänt - höger
9 Stjärntecken - lejon wrauuuur
10. Hårfärg - lite oranget,grönt, brunt å blont

DAGENS...
1. Låt - I hope you die !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! och bubble toy
2. Saknad -  MYS i stora mängder
3. Kläder - leggins och en tröja
4. Smink - de vanliga
5. Underkläder - vit och svart bh, turkosa trollor
6. Mat - köttfärssås ;D
7. Köp - ingenting, har förfan inte ens varit ut idag!
8. Göra sen - köra brum brum
9. Godis - nej tack! men choklad skulle varit gott!
10. Pinsammaste - jag har klarat mig bra på den fronten i dag

SVARA ÄRLIGT...
1. Tycker du om att plocka svamp - haha nä
2. Var någonstans på kroppen har du mest muskler:  benen skulle jag tippa på
3. Tycker du att du själv är söt/snygg - vackrast på jorden  daaah
4. Du ger mycket komplimanger till andra? - blir nog endel
5. Är du nöjd med ditt förnamn - jiess, men dom kunde ju valt nått coolt mellannamn..
6. Du tycker att du själv är smart - medelmåtta
7. Vad är det sämsta hos dig -  har svårt att bli arg!!! de behövs ibland
8. Vad är det bästa hos dig - jag kör mitt eget race och är allmänt störd :)
9. Har du bra självförtroende - svar ja
10. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - för många
11. Du tycker om att vara med tjejer - absolut!
12. Känner du dina grannar - njeet, tur är väl de
13. Vad har du för färg på dina underkläder idag - vitt och svart, turkost
14. Använder du BH varje dag? -  hahahaha jajomen
15. Svär du ofta - men ja fan ;)
16. Gillar du skolan - jag älskar skolan :(
17. Har du någon gång skolkat ? - 100% närvaro
18. Spelar du något instrument - nääj
19. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll, aerobic, basket...
20. Har du några tatueringar - jiess, en liten i nacken
21. Har du några piercningar - öronen, tungar naveln
22. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - har aldrig räknat
23. Tycker du om djur - nja endast hundar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0