JennyB 18år

Jag,Blomman,Stina och Sandra planerade Bengans kidnappning, igår gjorde vi den, med min chefs hjälp! Han lurade JennyB att hon skulle jobba, när hon kom till jobbet fick hon reda på att hon skulle ha på sig maxdjuret, Jenny ringde till mig och var helt förtvivlad, jag kunde knappt hålla mig för skratt som stod och väntade på henne på parkeringen, Vi kidnappade henne, sen fick hon lite missions i kostymen, Efter de fick hon byta om till en annan utstyrsen, vi for på willys och tjejen i kassan frågade om hon skulle gifta sig. Jag och blomman stod för jennys alkohol, Jenny blev full! Vi festade hemma hos mig med mami ;) haha

Det roliga var att JennyB som vi firade var för full för att följa med oss ut !!

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0