Saga utan lyckligt slut

Lika bra att göra det officiellt, känner att jag inte orkar med massa frågor just nu därför väljer jag att skriva som det är här. Det är slut mellan mig och Johan, vi skiljdes som vänner och är påväg åt olika håll i livet. Om ni tror att jag inte älskar Johan så tror ni fel, Johan har inte bara varit någon vanlig pojkvän för mig, han var och är fortfarande min bästa vän.

Detta var ett svårt beslut för mig att ta, är jätte ledsen och funderer verkligen på om jag valde rätt, undra om jag någonsin kommer få reda på de. Jag måste vara efterbliven som släpper iväg världens underbaraste kille till någon annan. Den tjejen som fångar honom här näst vet jag kommer bli riktigt lycklig, Johan är så omtänksam, han är snäll, han förstår en, han får en att skratta. Ja jag vet inte hur många skratt han har att bjuda på. Alla dessa små söta kommentarer eller hans filosofier, när han pratar i sömnen  och när han ska lådsas vara arg. Ja allt är underbart med denna pojke.

Varför är jag så dum som släpper iväg honom när han är så underbar? Jag blev rädd, rädd för att flytta, rädd för att missa saker i livet, jag som ville fara utomlands på bartenderskola, jag vill fara och jobba som reseledare. Jag blev rädd för att byta jobb. Rädd för att lämna min familj.

Det är inte bara rädslan som ligger bakom vårat uppbrott, jag kännde mig sviken när han for och jobbade från första början, de känndes som att jobbet kom före mig, och jag vill inte komma i andra hand. Nu ska ni inte heller tro att jag skyller allt på Johan. Jag har också mina brister och fel.

Ett stort tack till Johan som har låtit mig få dela hans tid i 1år och 9månader, det känns som nyss när vi träffades, denna riktiga berättelse som bla inte mamma har hört är att jag skulle köpa öl av Johan, Sen skulle jag lära han laga köttfärssås, Utan lök! Han försökte men kastade skiten och vi for på waldorf istället. När mamma sen träffade johan och fick reda på att han var 20 så var hon snabb med att påpeka att han inte fick köpa ut. Stackars pojke vågade inte trotsa mammas ord och bad hans kompisar göra de istället. haha

Jag kan fortsätta skriva om vilken underbar kille han är i evigheter. Tyvärr så glev vi isär, vi växtre ifrån varandra. Jag hoppas att jag och Johan kommer kunna umgås i framtiden för vi har förjävligt roligt tillsammans! 
Jag önskar Johan ett gott liv! att han blir lycklig och får uppleva alla saker som han vill göra !



Lilla gliisen och Schnappi
Jag tänker aldrig glömma någontng som har med dig att göra <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag förstår inte hur du kan sitta å skriva om johan,han gjorde allt för dig,jobbet va för din skull, men du fega ur istället för att berätta hur du känner från första början,kallas för,inte mogen för ett förhållande,(otrohet e de värsta jenny) jag gillar dig som fan fortfarande, men såra inte han nå mer,utnyttja han inte å blir de svårt så låt han va istället.. vill inte se en av mina hjärtan gå sönder nå mer... ha det bäst

2010-06-20 @ 19:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0