Förlovning

Jag är så lycklig just nu!! Skoja, låt er inte luras av rubriken, för här kommer en diss tillägnat just förlovningar!! Jag och Johan skämtar ganska mkt om att vi ska förlova oss, han frågar varje dag när vi ska gifta oss osv.. Vi skrattar mest åt det. Båda två har ju varit förlovade förut, jag tyckte de var en cool grej (tjej 15år), och Johan var less på att bråka med sin föredetta och fick tyst på henne en liten stund genom att ge henne en ring.  Förlovningar missbrukas!! De ska inte användas som en cool grej, för att slippa bråk eller vad fan man kan ha för anledning. En förlovning betyder att man ska gifta sig inom ett år! Att man ska spendera resten av livet tillsammans. Sånna förlovningar vill jag se mer av! riktig kärlek inget annat!! Jag vet endast 1 lyckad förlovning, och det är Camilla och Eriks !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0