Sånt som händer

Gårdagen.....hahaha ja vart ska jag börja?? Den lilla hemmafesten som Jennys bror hade blev den största hemmafest jag någonsin varit med om. Jag sätter en låg siffra och säger att 50+ var där.  Folk som spyr, folk som spiller, folk som snor, Jag,Jenny och Krille hade mkt att göra vill jag lova! Vi for iväg till kiosken, när vi kom tbx 10 min senare så var de bråk, jag och jenny flyger på varsin kille. Polisen kommer, dags att börja kasta ut folk. Men satan va jävliga dom var, dom som vi hade kastat ut kom in igen, 3 timmar spenderades till att enbart få bort folk! Det som var mest pinsamt ändå var att tjejer i min ålder!!!!!! var och festade med 94or!!!!! HAHAHAHA

Godmorgon btw, här ligger jag å chillar i min renbäddade säng, min älskling skämmer bort mig så!! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0