Onsdag

Jag är så oerhört fjantig som ens reagerar såhär, lilla mercan försvinner imorgon
:( och jag börjar nästan gråta!!! OMG. Mercan var ju min lilla kompis, så mkt problem som den har ställt till för mig, däcken har smällt, låsen frös på vintern så man fick ha den i garaget för att få upp tanklocket, Jag och mercan har chaffat fyllon, vi har plockat upp liftare. Vi har skjutsat hem för fulla vänner. Mercan har tagit mig till skolan,till jobbet, jag och mercan har hållt på att krocka. Mercan har varit med på bus, mercan har tagit mig till kvantum, jag försörde min canada goose i mercan, mercan har varit på spontana turer, mercans vindrutetorkare fungerade inte,lilla mercan =( hahahah de låter som att jag beskriver mercan som en människa. Men efter att jag tog körkortet så blev mercan min bebis <3


Mercan kommer alltid vara den bästa bilen!! Audin kan dra långt åt h*vete!!! och jag hoppas att den går sönder!! Jag måste sitta på en kudde för att ens ha en chans att se över ratten, bajsjävlaaudi!


Kommentarer
Postat av: jojje

hur ska jag nu ta mig hem när jag blir för full klockan tolv :'(

2010-09-09 @ 00:55:57
URL: http://jojehanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0