You'll be the prince and I'll be the princess

Har jobbat en otroligt roande stängning,läääängtar tills imorgon! och det är inte ofta jag längtar efter stängningar vill jag lova!

Idag har jag och Jojje bråkat om vart vi ska resa på hans "jullov", jojje vill till Dubai, jag vill till kanarieöarna. Så vi kom överens om Thai! Har redan varit i Thai 2ggr och fler på Kanarieöarna, så dubai vore ju inte helt fel, men dom har så konstiga lagar där :S Inte för att jag tror att de kommer bli nått då de är snuskigt dyrt att resa just vid julen. Men ska se vad mamsen kan fixa (hon jobbar på en resebyrå). Jävligt skönt att hon jobbar där, har rest så mkt i mina dagar, bara i år har jag varit i turkland och Gran canaria. Så en till resa vore ju inte helt fel :)

Grankan




Turkland






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0