The End

Vaknade av att Johans pappa ringde oss mitt i natten, vi antog att han ville ha skjuts och sket i att svara för både jag och Jojje jobbade idag. Sen fick vi ett sms, "Andreas har kört av vägen" , de knöt sig i magen på både mig och Johan, Jojje for direkt till sunderbyn, jag låg och kunde absolut inte sova.

Jag brukar aldrig tänka att det kan hända någon som står mig nära, jag tänker alltid "alla andra"..... Andreas och Tjejen hade riktigt tur som överlevde, för varken läkarna eller ambulanspersonalen förstod hur dom kunde klarat sig "så pass bra" för att ha flugit ut genom rutan i 130blås....
Med detta sagt, ta hand om er, de kan ta slut så fort! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0