Fredag

När jag kammade igenom håret så fick jag ett ryck, de kallas " panik klippning", jag var så less på mina kluvna toppar så jag satte mig på en buss och for till staden, bad frissan ta bort allt slitet, allt ska bort!  Nu är mitt hår lent och jag har lekt med de hela dagen!

På tal om inget så föll en tant av bussen med sin rulator idag, de var så synd om henne :( och ingen sa nått alla bara stirrade på henne, huvva!! och på tal om annat så hade jag en sjuk dröm, jag spelade i Luleå Hockey..... jag var grym!!!


När jag ändå skriver om massa skit, så måste jag påpeka att spegeln på jobbet var otroligt smutsig, detta ska jag ta upp med städet! hehe




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0