Onsdag

Som alla andra så är jag väl lite små bitter över Luleås förlust, haha jag tycker att de är så roligt!! Innan matchen så sitter alla och uppdaterar sina statusar men typ "nu tar VI de här luleå" När lule förlorar så låter de "de suger" Altså fattar ni grejen?? Jag ids då inte förklara så klura på de!

Annars så har varit vaken sen 07.15, Johan tvingade med mig upp å käka frulle,sen tyckte jag inte att de var någon ide att lägga sig igen. Så jag har städat, promenerat till Kvanum (kul att inte nordea korten fungerade), grävt ett hål runt äppelträdet (mamma tvingade mig) Suttit ute i solen och läst en bok, badat badkar, lagat mat.....listan kan bli lång altså.

Nu ska jag krypa upp i lillemans famn, kräva lite massage och se på sthlms natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0