Eller hur var de?

Kul grej hände idag, Jag och Jenny for på multimediaimport och behövde väldigt mycket hjälp, killen som jobbade där kollade på oss som att vi har efterblivna, hehe ;D

Men de roliga var när jag köpte en ny vindrutetorkare, killen i kassan frågade om jag visste hur man bytte, mitt svar blev nej, så han erbjöd sig att hjälpa mig... Väl vid bilen hade han problem som fan!! han hade ingen aning om hur man bytte, han blev riktigt generad!! efter 15min satt den där den skulle!!   Jag och Jenny ska fara tillbaka till samma kille utan torkare, gå in och säga "ursäkta min vindrutetorkare som du bytte, den flög av" , stackars kille, han som var så snäll :)




Skön låt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0