allergisk mot lakrits och sprit

Jag vill börja detta inlägg med att beskriva vilken otroligt städad person jag är när jag dricker, jag kaosar aldrig, har aldrig minnesluckor osv, osv...MEN söndagen var min kaosafton..oj oj oj. Som jag beskrev den för Jenny "du vet när man kokar mjölk och den kokar över, man tar av den från plattan men den kokar över ändå", Jag har haft dansrace, shotrace och kräkrace. Från och med nu ska jag börja köpa små vinflaskor som de bara är 2 glas i... Jag ska inte skämma ut mig nå mer förutom vid större evengemang som lk, pdol, crusingar osv då får jag ta 4glas.  Men jag är ändå nöjd med kvällen av någon konstig anledning, känndes som skönt att veta att de finns lite kaos kvar ;)

Jag har bett Johan om ursäkt 100ggr, jag menar kul tjej som låg och spydde och spottade på han i sängen......



Men min helg har inte bara varit fylla mina vänner, jag har varit i stugan också :) Där körde vi skoter från morgon till kväll, myste i grillstugan, åt god mat och njöt av solen. Vi var 27st där tror jag, det var trevligt!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0