Let´s have a party

Jenny ringde och väckte mig kl 13 idag och jag fick panik det var ju så fint väder! så jag flög ut och satte mig i solstolen och där satt jag i två timmar. Har mått fantastiskt bra idag även fast jag drack stora mängder igår. De var så kul så jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Att vi gled runt i en gammal jänkare och gled in med den till Oleary´s var ju inte heller fel. Väl där inne dansade vi loss, ooh vad vi dansade! :)

Har varit och bjudit mina syskon på mat idag, (självklart på olearys) är proppmätt!
Julia: Visst bjuder du Jenny?
Jag: Jajamen de gör jag.
Julia: Bra då vill jag ha oxfile!


Hon är inte dum!
Nu taggar jag om tills imorgon, då blir de lakritsshots! Yeeey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0