Plötsligt händer de

Har tillbringat nästan hela natten på Akuten med min älskling, han krockade igår stackarn, han mår bra! fick bara lite ont i nacken. Det hände i kvantum korsningen och en mötande bil tog ut sin sväng waaay to much (han pratade i telefon). Pang sa de när han var över på Johans sida.... Audin mår inge bra nu :( stackars lilla audin :'(

Vet ni vad? Jag har gått på helg, kl 12.00 en torsdag. Vad fasen hände där?? Har aldrig haft sådan lyx förut. Så nu ska jag njuta! För det lär ju inte hända igen. Välbehövligt efter en 8dagars jobb period.  Har lite dåligt samvete för att jag har tackat nej till jobb på Olearys under öppningen, men jag har varken varit med på intro veckan (jobbar på kvarre ju) eller någonsin stått bakom en bardisk så jag avböjde. Men nästa helg ska jag vara där, dock inte i baren. De blir tungt! först jobba på kvantum och sen köra natt!
nu ska jag njuta  av helgen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0