Söndag

Tänkte lata mig denna söndag, sen insåg jag hur mkt chips jag har ätit den senaste tiden så det blev spin60. Fyfaaaaan idag var jag stark, hade en otrolig kraft och benen exploderade, tror jag hade vunnit vasaloppen om jag hade ställt upp, men såklart kan jag inte vara med pga respekten, jag menar hur hade det sett ut om en random tjej vann över eliten...

Har nyss varit och haft ett givande samtal med Diezel (är hamster vakt), vi har käkat gurka och bara chillat. Eller ja han sa väl inte så mkt han hade fullt upp med den där jävla gurkan.
Johan hade tydligen stått och lyssnat på mig och tyckte jag var onormal som pratade så med en hamster, jag sa bla "Men snälla du kan väl komma ut ur ditt hus, bara en liten stund" Det var inte ok enligt Jojje.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0