Måndag

Längtar lite tills imorgon då jag börjar jobba igen efter en hel månads ledighet, ska bli skönt med lite rutiner, men bara lite skönt! Har känt mig så vuxen idag och betalat massa räkningar, eller jag hade 3räkningar denna månad, telefonräkningen, tandläkarräkningen och för besiktningen på mercan. Tillsammans gick de på strax över tusenlappen och det tycker jag är mkt utgifter!?!?! Jag menar annars har jag ju bara teleräkningen....man blir så jävla bortskämd när man bor hemma så jag funderar på att aldrig flytta ;)

Sen har jag och Johan gått på stan en sväng, Johan gick bara och gnällde på hur tråkigt de var och hur mycket han ville hem så jag spenderade inte många kronor, köpte en inpackning, ett torrschampo för brunetter och en hudkräm som doftar mango :)
Jag är imponerad över mig själv som endast gick upp 0,5kg på en 3veckors semester, starkt jobbat från min sida! Nu när förkylningen släpper ska de bli spinning och zumba i massor, mina två favoriter :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0