skrattretande

Sitter och fnissar för mig själv, det slog mig just att jag har gjort det igeeeen! Det har blivit min favorit avskräckare på krogen!

När den där idioten till kille står framför en och han verkligen försöker!?!?! frågar jag lite diskret om åldern, när jag har fått svaret utbrister jag "åååh du är ju ett lammkött eller ahaa du är ju bara barnet" Då frågar äcklet automatiskt om hur gammal jag är och som vanligt är jag 29år, just åldern verkar kanske inte så farlig men när jag klämmer in att jag har två barn kommer dom på någon ursäkt som "jag såg en kompis där borta kommer snart" eller något liknande. Sen slipper man dom hela långa kvällen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0