nog hade jag

Igår natt såg jag klart första säsongen av The Vampire Diaries , det tog mig altså 3 dagar att plöja igenom 22 avsnitt, och jag är besatt! Jag tänker bara på vampyrer, jag står och funderar på om jag ser några tänkbara vampyrer på jobbet och letar tecken, jag är hjärndöd eller bara galen men det får tiden utvisa.

Jag måste erkänna att Justin Bieber inte ligger högst längre på min "Vill ha lista" Damond Salvatore ligger mycket högre nu!, the bad guy, nog hade jag ;) tur för honom att det är hans roll jag är kär i, annars hade jag nog suttit på ett plan påväg till USA och bett honom bita mig i halsen..... jag vill ha honom.

Vilken tur att jag har Johan som drar ner mig på Jorden.... fasst det hade varit schysst om han var en vampyr..typ



åååh älskling <3


Kommentarer
Postat av: Frida

Nog hade jag med! Han är MIN!!!! ;)

2012-01-05 @ 17:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0