ännu en onsdag

Jag har gjort någonting otroligt hemskt, igår kväll laddade jag ner första avsnittet av senaste säsongen på Vampire diaries, tror ni jag har något liv nu?? Var uppe hela natten och sov hela dagen. Jag blir så beroende och vill bara ha mer och mer. Mitt problem är bara att inte alla avsnitt har kommit ut än, hur fan ska jag kunna överleva när jag måste vänta en vecka mellan avsnitten. Ett nackskott tack!

Sen såg jag en sån otroligt rolig sak på FB, HAHAHA en tjej beklagade sig över att en annan tjej i Luleå hade gjort en liknande tatto som henne på samma plats. Jag höll på att dö av skratt, och inte över "härmapan" utan över hon som beklagade sig..... Tror hon att hon har någon jävla ensamrätt?? Å det jag blev så fascinerad över var att hon bara antog att hon var först i denna stad med den?  Nä fy fan vad jag ville kasta mig in i den diskussionen och bara sätta henne på plats, har så många vassa kommentarer som skulle bli så pinsamma för henne. Jag förstår att hon skulle bli angry om hennes bästa vän gjorde en likadan, men "någon man vet vem de är" haha come on! Men nu är jag en snäll flicka och lämnar de bakom mig, måste spara min energi till träningen i kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0