Söndag

Vaknade av att grannen stod och gasade med sin motorcykel..... ni som har hängt med hära vet att jag hatar när han håller på med mopedjäveln...(känndes som en fet diss om jag skrev moped hehe) Iaf... han har en harley som han varje jävla dag rullar ut från garaget och tvättar..Sen startar han den...låter den stå på tomgången och gasar mellan varven i en kvart... Varje jäva dag!! De är ju inte lite den låter heller....Han kör den ingenstanns, han bara rullar ut från garaget..... Nu har jag fått klaga lite, SKÖNT!

Har även varit med JennyPenny och solat solarium, det kändes som en liten tröst då Camilla idag lämnade oss för en veckas semester på Rhodos... nejnej varför skulle jag vara avundsjuk??


Ska man kanske bli ljusare igen?....de är frågan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0